محل تبلیغات شما

راهبردهاي اين مرحله را مي‌توان در قالب 5 رهيافت زير توضيح داد: 1. راهبرد سود نهايي (برداشت) اقداماتي در راستاي افزايش حجم فروش و كسب حداكثر سود ممكن و كاهش مؤثر هزينه‌ها و حداكثر كردن جريان نقدينگي كوتاه‌مدت. اين راهبرد به مثابه دوشيدن گاو شيرده قبل از بريدن سر آن است، يعني آخرين سودهايي كه مي‌توان از آن كسب كرد، برداشته مي‌شوند. 2. راهبرد خروج از صنعت در صورت كاهش غيرقابل توجيه ميزان فروش و پس از اجراي راهبرد برداشت، پيش از اينكه ضررهاي برگشت كالا، انبارداري و خريد مواد اوليه اضافي باعث ورشكستگي سازمان شود، مي‌توان از صنعت مورد نظر خارج شد. يكي از راهكارهاي مناسب براي خروج صنعت واگذاري امتياز توليد است كه در صورت خوشنام بودن توليدكننده، مي‌تواند براي خروج از آن صنعت مناسب ارزيابي شود. براي خروج از صنعت، دو مانع اساسي وجود دارد: 

ادامه در ادامه مطلب


مشاوران برتر

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها