محل تبلیغات شما

راهبردهاي مرحله ورود به بازار

براي ورود به بازار، 2 راهبرد عمده مي‌توان در نظر گرفت:

1. مي‌توان به‌صورت پيشگام و نوآور وارد عرصه بازار شد.

2. مي‌توان به‌صورت پيرو به اين ميدان گام گذاشت.

الف- راهبرد پيشگامي

محور اصلي اتخاذ اين راهبرد داشتن ابداع (در محصول) و يا نوآوري ويژه‌اي در بازار است. در اين راهبرد، تحقيقات بازار پله اول است كه پس از كشف نياز بازار و پردازش بهينه آن، با ابداعي در رفع آن نياز يا اختراعي در محصول، همراه مي‌شود.

اين ابداع اگر برخاسته از نياز بازار نباشد، بزودي شكست خواهد خورد و ضررهاي هنگفتي را متوجه شركت پيشگام خواهد كرد، اما اگر با دقت، ظرافت و توجه به نياز بازار طراحي شده باشد، موفقيت‌هاي چشمگيري خواهد داشت. هرگز نبايد فراموش كرد كه پيشگام بودن مستم كشف نياز بازار و سرعت عمل در طراحي محصول است كه اگر هر يك از اين دو اصل در نظر گرفته نشود هزينه‌هاي ايجاد و ورود به بازار به هدر خواهد رفت.

ادامه در ادامه مطلب


مشاوران برتر

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها