محل تبلیغات شما

 تقاضاي فصلي:

5ـ تقاضاي فصلي: براي بعضي از محصولات در فصل خاصي تقاضا هست و در فصل ديگري متقاضي وجود ندارد، مديريت بازاريابي در چنين مواردي با بررسي ويژگيها و خصوصيات بازار و محصول مي تواند يكي از توصيه هاي زير را به كار گيرد.

الف) ـ تقاضا براي محصول را از حالت فصلي خارج كرده و با به كارگيري بازاريابي تعديلي تقاضا را براي طول سال متعادل كند. به مثال‌هاي زير توجه كنيد.

ـ يكي از برندهاي معروف بستني با به كارگيري شيوه هاي بازاريابي توانسته است در طول فصول سرد سال نيز براي بستني هاي توليدي خود متقاضيان قابل توجهي داشته باشد. در حالي كه در فصول سرد تقريباً اكثرتوليدكنندگان بستني، توليد خود را متوقف مي كنند، اين شركت همچنان به توليد ادامه داده و بازار را مديريت مي كند.

ـ يكي از شهربازي ها توانست با سرپوشيده كردن محوطه شهربازي خود و به كارگيري تبليغات مناسب تقاضا براي شهربازي را به تمام طول سال تبديل كند.

 ادامه در ادامه مطلب


مشاوران برتر

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها